lördag 2 oktober 2010

Lilla hjärtat...

.. ber om ursäkt tusen gången för fruktansvärt dålig uppdatering här det senaste! Tänkte att jag skulle börja med att hålla mitt ord.
Bilder på Storebror och våran alldeless egna myshörna kommer.
Vad det gäller vagnen och om liggdelen va vändbar eller inte som jag berättade om för ett tag sen och skulle återkomma med resultat om så är den inte det. Inte vändbar alltså.

Middagen jag skrev och berättade om sist var jätte jätte trevlig och alla var nöjda och glada. Vi blev totalt sex vuxna, ett barn på 2½, två bebis i magen och tre hundar! En fruktansvärt lyckad kväll som definitivt måste göras om snart!

Sen sist jag bloggade har magen växt en hel del och jag kan inte längre ens försöka göra mig smal!  Hur mycket jag än drar in magen så putar den ändå utåt! Inte för att det gör någonting alls, det va mest en rolig grej som jag och C testade nu i kväll faktiskt. Helt utan anledning! haha!
En ny bil har vi införskaffat oss också! En volvo v.70.
En i silver, jätte fin! En 2002:a.. Tyvärr skall vi inte behålla den då vi blev "blåsta" och köpet skall gå tillbaks... Tråkigt, men lika så bra!
Vi hittar nog en minst lika bra om inte bättre snart igen. Leta, leta!! 
Lilla du, du där inne, vem du nu än är, måste ju åka säkert ju! ;0)
Magsjuka har vi också lyckats hinna med.. Eller a, i alla fall jag. Mindre roligt vill jag lova! Då va mormor här en snabb tillsammans med minsta moster och lämnade tio stycken rosor, nyponsoppa och ett paket...
I paketet låg det ett halsband från märket DIDDI. Titta här så får ni själva se!


Självklart hade mormor en tanke bakom halsbandet också.. En anledning till varför hon va tvungen att köpa det! haha! Eftersom "berlocken" består av en nyckel och nyckeln hänger så långt ner så hänger den ju precis vid magen och det är ju perfekt, för nyckeln går ju till erat lilla hjärta som ligger där inne..
I bland är hon allt för söt din lilla mormor..!

Ullared har vi hunnit åka till också! Där blev pappa C fattig och mamma D nöjd och glad!! Vi fick köpt riktigt bra grejer faktiskt. Nästan inget onödigt alls för en gångs skull! Jag var väldigt duktig om jag får säga det själv!
Jag fick ju dock flörtat till mig min absoluta nya favorit... Min mysdress!
Helt underbar är den, jag vill typ bo i den! Köpt på mamma avdelningen. Alltså ett par mamma mysbyxor och en mamma myströja!
Bästa köpet någonsin!! Några små saker hem blev det givetvis också. Inredning är alltid roligt! ;0)
Näe, nu behöver jag faktiskt sova känner jag..  Det är dags att joina pappa C och storebror som redan ligger inne i sängen!

Sov gott!

ooo xxx Mamma D

1 kommentar: