onsdag 13 oktober 2010

What a day!

Vilken helt underbar dag det är ute idag! Nu är vintern på gång känns det som. Det är kallt. Sådär senhöst kallt nästan. När jag va ute med storebror så va deft ortfarande dagg kvar i gräset. Det va frost i morse. Och det bästa utav allt, solen skiner! Idag ska jag tvinga med pappa ut på en lååång promenad! Kanske i skogen. Eller kanske tjolöholm och ett besök hos mormor eller farmor efteråt. Jag måste bara vila lite först. Har inte kunnat sova i natt.
Har vänt och vritt på mig hundra gånger mer än vanligt och absolut inte hittat någon bekväm och bra ställning att somna i. Du där inne i magen gör de jobbigt för mig! ;0) Intar nu soffläge och vilopause en stund, skriver mer senare, i kväll.

ooo xxx Mamma D

1 kommentar:

  1. Det är alldeles för kallt ute! Inte alls skönt! Jag längtar tills våren kommer OCH DÅ HAR JU ÄVEN DU KOMMIT ÄLVAN!!

    SvaraRadera