tisdag 26 oktober 2010

Pallen i hallen!

"Pallen i hallen" har hängt med mig genom hela min uppväxt och jag tror nog att den har varit med om allt som bara går. Den har varit i milijoner olika färger samt mönster och fått stå ut med allt möjligt, pallen i hallen är ökänd!  Nu mera bor pallen i hallen hemma hos oss!  Den är ännu en gång ommålad (stavas hur egentligen?!) och redo för nya äventyr. Pallen i hallen fick flytta hit hem till oss i Kungsbacka bara för att din mamma börjar bli för tjockis för att få på sig skorna och blir yr av att stå neråtböjd för länge!
Du kan konsten att trixa till det för mig du min lilla skatt! ;0)

Pallen i hallen ser för närvarande ut såhär;

Tjusig va? :0)

ooo xxx Mamma D

4 kommentarer:

  1. Då skall du se när jag försöker få på mig skorna! Så vänta bara.. Pussen E

    SvaraRadera
  2. Ha ha... Dags att köpa dåna speciall snurrade sko snören nu då kanske :) ha ha ha ha

    SvaraRadera
  3. Ja nu fick pallen i hallen en ny hall att stå i! Tänk vad mycket minnen den har! Synd att den inte kan berätta för oss. ;)
    ooo xxx

    SvaraRadera
  4. Åh, skönt att jag inte är den enda som kallar den för "pallen i hallen". Har en med, som jag inte kan leva utan. Har svårt att få på mej skorna, fast jag är inte gravid, och den är toppen! :D Vi kanske ska låta dom träffas?

    SvaraRadera