måndag 11 oktober 2010

Ikea

I detta inlägg blir det inte så mycket text.. Jag låter bilderna tala i stället!

Bordet jag ville ha till myshörnan fick följa med hem!

Det fick även denna fina Malm byrån som Farmor va så snäll och köpte till dig och dina kläder! Tack så mycket snälla farmor!

En skötbädd blev det också.

Och självklart en våg som tidigare sagt. I morgon mina vänner, då skall jag väga mig! Hemska tanke! Fy, fy. Önska mig lycka till!

Din gulliga lilla farmor köpte även dessa underbara påslakan till oss också!
 Hur fina?! Fantastiska!!


Självklart blev det ju inte bara det som visats i bilder nu, utan även en hel del annat smått och gott! Lite onödigt och lite bra att ha!

Efter Ikea blev det frallor och fika hemma hos oss! Mysigt och väldigt gott! Vardagsrummet förvandlades efter det till en verkstad och nu är malm byrån samt bordet på sina rätta platser! Kanon bra blev de! Jag är mycket nöjd! Sedan vill jag bara påpeka att din morsa lilla hjärtat, hon är bäst hon!
På väldigt väldigt mycket skall du veta...
Speciellt när det gäller att bygga möbler från Ikea vill jag lova dig!


 
Mormor har jag hunnit med att träffa idag också. Vi va på Coop och handlade lite medans minsta moster va på gympan. Kolla va vi sprang på där!

Tack mormor för första inköpet av kläder!

Bilden är inte av världsklass direkt.. Min kamera va lite sur och ville inte alls samarbeta utan valde att dö på grund av batteri brist precis när jag klickade för att ta. Detta va vad som blev! haha! Dessvärre inte så mycket att göra något åt.. Ni får helt enkelt stå ut! Tror ni klarar det va?

Ni förstår att dagen har varit fantastisk, och att jag är mer än nöjd med allt vad den har inneburit, inte sant?

Detta inlägg blev nog mer text än bilder ändå trots allt! Wooops, så det kan gå! ;0) haha!

ooo xxx Mamma D

1 kommentar:

  1. Så söta kläder dom hade på Coop! Synd bara att man inte vet vad du är för något min lill* vän! Därför fick det bli vita bodysar till dig!

    SvaraRadera