måndag 4 oktober 2010

Degklump..!

Det är precis rätt ord för hur jag känner mig idag. Är hur trött som helst och seg i hela kroppen. Armar och ben bara hänger.. Dom vill inte alls följa mig! Antar att jag får skylla mig själv då vi inte la oss förän närmre halv två igår! Speciellt eftersom nissen från Simens skulle komma idag någongång mellan 7.30 - 12.00 och kolla på spisen. Sova är precis va jag behöver! I flera flera timmar känns det som.. Gärna i ett år eller två! ;0)  Ska faktiskt lägga mig och vila en stund nu. Det är ett måste om jag skall orka med denna dagen överhuvudtaget.. Konstigt hur allt kan bli så fel bara för lite sömns skull ändå. Men det är så det är.. Lilla skatten där inne gör mamma väldigt trött!

Natti natti på er en stund!

ooo xxx Mamma D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar