onsdag 6 oktober 2010

Kanske, kanske inte...

" - Jag tror jag kände något som rörde sig där inne! " Det va med exakt dom orden jag fick en halvsovande pappa C att vakna till igår när vi hade lagt oss. Vi hade stängt av tvn och sagt god natt, vi hade legat tysta en stund och jag var på väg att somna när jag plötsligt kände något konstigt.
Något jag inte känt innan.. Va det kanske lilla du?! Efterår dröjde de länge innan jag kunde somna då jag låg och verkligen kände efter.
Jag tror att det var du. Det var en ganska obehaglig känsla först, men sen när jag fattade va det var så blev känslan plötsligt helt fantastisk i stället!
Jag vill känna igen och igen och igen! Snälla lilla du, kan du inte röra dig så oftare?! En, två eller tre gånger om dagen kanske? För mammas skull?!

ooo xxx Mamma D

1 kommentar: