onsdag 13 oktober 2010

Film

Tror ni jag fick med honom på promenad förut eller?! Nej! Men, det gäller att vara smart... Han ville att vi skulle hyra film nu för att det inte va något roligt på tv alls i kväll, och då passade jag på.. Så nu skall vi promenar bort till hemmakväll och hyra film! Ska leta fram lite reflexer först bara. Väldigt välbehövligt i dessa tider. Man syns ju inte!

Jag och storebror åkte ner till mormor förut. Där nere skulle vi hämta mina duntäcken  och lite nya kuddar. Dom låg i friggeboden, och där ute hittade även mormor en lite overall. En brun, jätte gosig, med små ugglor innuti. Väldigt käck är den också, som ni ser på bilden kan man vika över händer och fötter. Så lilla hjärtat inte fryser!
Ur söt!


Det roliga med denna overallen är att det är just  jag som har köpt de en gång i tiden! Till min dåvarande chef som fick barn. Varför han aldrig fick den är en helt annan historia.. Nu är den din lilla hjärtat, bara din!

ooo xxx Mamma D

1 kommentar:

  1. Den är så söt den lilla overallen. Blir perfekt till Älvan! Det skulle du vetat när du köpte den Diana!

    SvaraRadera