onsdag 20 oktober 2010

Så fin, så fantastisk!



ooo xxx Mamma D

4 kommentarer:

  1. Hej Diana!
    Du o jag har aldrig mötts, men Din mamma kanske har nämnt mig....?
    Lisette i Skåne - som Ann-Louise "mött" via sin blogg....!
    Hon länkade ju hit så jag va "tvungen" av nyfikenhet o kika in :))
    GRATTIS till att Ni ska bli tre!!!!
    Så underbart!
    Kan än idag känna känslan när vi för sex o ett halvt år sedan väntade vår lilla NEA som nu börjat skolan!!! Åren rusar!!
    Sen har vi blivit berikade med en NOVA också 2007 - barnen är vårt guld på jorden.. glöm aldrig det! :)
    Vill ge dig en tanke på vägen:
    "Det vackraste o bästa arvet vi som föräldrar kan ge våra barn - det är vår tid.
    Tiden är oersättlig"
    GLÖM ALDRIG detta på din väg som mamma, Diana!

    LYCKA TILL nu både på vägen till bebisens ankomst o sen i ert föräldraskap!
    Varm kram i höstkylan Lisette Bergman

    www.vardagslycka-lisette.blogspot.com
    VÄLKOMMEN dit - om du vill! :)

    SvaraRadera
  2. Jag lånar den här av dig!
    Tack!
    Pussen

    SvaraRadera
  3. Min lilla skatt som ligger där i mammas mage, så fantastiskt vakert din mamma skriver. Och det är ju precis så det är. Nu kom det allt lite tårar från farmor. Älskar Er.

    SvaraRadera