onsdag 27 oktober 2010

Tack snälla morfar!

Man kan ju undra hur i hela fridens namn våran brevbärare tänkte idag när han delade posten i våran trappuppgång... Han måste ju ha lämnat huvudet hemma eller något liknande i morse när han gick till jobbet..
I vårat lilla postfack låg ett paket, ett paket som var alldeless för stort för att ens egentligen få plats. Ett paket som jag fick slita och dra ut. Buckla till i kanterna och klämma ihop hela lådan på för att få ut! Han verkar smart annars, han våran postnisse, eloge till dig vem du nu är!! Tur att innehållet bestod av de som jag beställde från alsklingar.se i fredags kväll och inte något annat ömtåligt!

Se så fint!

I paketet låg det även en handskriven lapp där det tackades så mycket för våran order och hoppades att vi skulle gilla våran nya nappflaska och våran nya haklapp. Det stod även att vi var välkommen tillbaks med vänliga hälsningar från Bitte. Väldigt trevligt tycker i alla fall jag, roligt ändå att hon lägger ner lite extra tid på sina kunder! För visst håller ni med mig?! Va det inte en trevlig gest?!

Dessa två fina grejer kan vi tacka morfar för hjärtat!

ooo xxx Mamma D


1 kommentar:

  1. Det hade inte varit någon postnisse när vi kikade in i lådan!! Vilken tur att han ändå knödde in paketet så du fick dina saker!! Jättefina!
    Jag vill inte höra någon kommentar ang. besökare..... :(

    SvaraRadera