torsdag 21 oktober 2010

Amor Vincit Omnia.

- Kärleken övervinner allt.
Mitt och din pappas ordspråk hjärtat. Bevisat och klart.
Det är jag och han mot världen.
Jag älskar honom härifrån och till evigheten.
Han får mig att skratta och le. Han får mig att må bra.
Han gör mig lycklig och finns alltid där vid min sida.
Han är en helt fantastisk människa och min bästa vän.
Han är min klippa, min trygghet, mitt allt.
Han är världens bästa!

Jag vet att du kommer hålla med mig hjärtat, för det finns ingen bättre!

ooo xxx Mamma D

6 kommentarer:

  1. Och ändå skäller du på honom när han inte tar upp sin smutstvätt från golvet!! ;)
    Du e för go älskling!

    SvaraRadera
  2. Jaa, men va fasiken... Hur jobbigt är det att lägga de som är smutsigt i tvättkorgen i stället för på golvet?! De är typ tre steg extra att gå!

    SvaraRadera
  3. Nej du älskling! Det är mer än tre steg, kanske 33...... ;)

    SvaraRadera
  4. Inte till den i sovrummet! Vi har två vettu..

    SvaraRadera
  5. Aha!! OK, men herregud vad din statistikräknare jobbar flitigt!! Du har ju fler besökare än mig din skitunge! ;)

    SvaraRadera
  6. Jajemen! Den mår bra än så länge den! Hoppas den fortsätter på samma vis ett tag till! ;0) Tanken är att utklassa dig! Haha!

    SvaraRadera