lördag 23 oktober 2010

Mysdag.

Dagen började idag med en ganska så lång sovmorgon faktiskt.
Du och jag låg och drog oss till elva innan vi gick upp.
Då gick vi ifrån sängen och direkt ut till ett uppdukat frukostbord med färska frallor, nykokta ägg och nystekt bacon! Din pappa kan allt om han vill! <3
Efter frukosten kom farmor på besök. En jätte bukett med rosor som nu pryder vårat vardagsrumsbord fick vi då! Strax efter farmor kom även mormor, minsta moster och lilla ullbollen Tara! Då blev det fika och massa bus och sedan vidare till Kungsmässan för lite shopping.  Jag fick en svart kajal, ett nagellack och ett par nya jeans med mig hem. Av mormor fick vi också två par ur söta strumpor till dig lill* hjärtat!



Hungeriga blev vi ju givetvis av shoppingen också så med oss hem köpte vi mat från Linnea&Nello. Nu sitter vi mätta och belåtna i soffan framför tv:n..
Trötta är vi också, i alla fall jag! haha! Ovanligt nu för tiden va?!
Tack morfar för alla fina grejer jag fick idag!! ;0)

ooo xxx Mamma D

3 kommentarer:

  1. Visst är jag bra!
    Nu är det bara klockan kvar, för nej nej jag är nte uppe på natten (knappt på dagen heller just nu..). Jag somna igår efter maten så jag glömde ringa!
    Fattar inte hur jag får ordning på klockan bara? Vet du?
    Pussenhejenälskendejenmeden

    SvaraRadera
  2. Tack för en mysig dag med dig och din mamma lill* Älvan! Det får vi göra om!
    ooo xxx

    SvaraRadera
  3. Nu är det läggdags! God natt min skatt!
    ooo xxx

    SvaraRadera