torsdag 28 oktober 2010

Storebror

Bäst i hela universum, i alla lägen!


Mammas ögonsten, mammas prins, mammas bästis! <3

Just nu när din mamma känner sig ensamast i världen och skulle för tillfället kunna göra sig olycklig på din pappa är storebror väldigt bra att ha. Han känner liksom av att det är något som inte stämmer och myser in sig vid min sida. Han lägger tassen på dig, du som ligger långt där inne någonstans, vem du nu än är. Han pussar på min arm och får mig att le. Han får mig att bli varm i hjärtat. Han är underbarast genom att bara finnas till! Alla borde ha någon som din storebror hjärtat mitt. Då menar jag verkligen alla.. Det finns inget bättre än en förstående bästa vän som inte kräver eller behöver någon som helst förklaring till varför man känner som man gör. Din storebror är en klippa och jag är helt övertygad om att du också kommer att tycka det!

ooo xxx Mamma D


1 kommentar:

  1. Vilket härligt kort på Prinsen!!!!!
    Jag vill veta din plan!
    ooo xxx

    SvaraRadera