lördag 25 september 2010

För dig och mig.

Häromdagen va jag och C på Ikea. Jag har nämligen kommit fram till att jag inte kan sitta i soffan och amma. Våran soffa är så himla djup så det går typ inte sitta upp i den, man måste halvligga. Det tror jag kan bli väldigt jobbigt vid amning och därför ville jag ha en fåtölj. Så va tror ni vi kom hem med?! Jo, en fåtölj! En Eketorp blev det, med beige klädsel. Till det hittade jag en fotpall och en ställbar lampa. Ett bord litet bord skall inhandlas också, men det jag hittade fanns ju givetvis inte inne! Så typiskt!
Vi har alltså skapat en liten myshörna i vardagsrummet. Jätte bra blev det och jag är kanon nöjd! Bilder kommer givetvis, men jag sitter vid "fel" datorn nu för att kunna lägga upp!

Igår va vi uppe tidigt. Storebror skulle lämnas hos frissan och vi hade massa förberedelser att göra tills idag. Idag skall vi nämligen ha gäster på middag! Hela sju stycken blir vi. Det är Jag, C, C´s mamma och tre av hennes grannar och deras lilla dotter samt hundvalp. Så vi blir ju totalt nio stycken faktisk! Eller elva om vi ska vara exakta. Med dig i magen och den andra lila bebben i en av gästernas mage! Det skall bli mycket trevligt! Tillbaks till Lukas och frissan, han hade varit jätte duktig och skött sig exemplariskt! Nu hade du älskat honom Älvan... Han är jätte jätte mjuk och len! Bild på honom kommer också!

Tiden rusar iväg och jag har tusen saker att göra! Ta hand om er! <3

ooo xxx Mamma D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar