måndag 20 september 2010

Vet du..?!

Du har världens bästa pappa redan nu Älvan!!

I morse väckte jag C helt hysterisk vid halv nio.. Han fattade absolut ingenting stackarn! Dom med vagnen svarade på mitt sms vid åtta tiden och det gällde att handla snabbt om det var så att vi ville ha den. Redan när klockan var tio i nio satt vi i bilen och var påväg mot guldheden i Göteborg, och med oss hem hade vi ju självklart...

... VAGNEN!!! Ni som känner mig hade väl kankse inte räknat med så mycket annat! haha! Eller har jag fel?! Vi fick även med tillbehör till vagnen, så som skötväska en pump till däcken och ett myggnät samt ett regnskydd. Tokig som jag är va jag ju givetvis tvungen att lägga upp bilder på det också! haha!



Ett väldigt bra kap gjorde vi vill jag lova! Vagnen är bara använd till ett barn tidigare, men ser nästintill helt oanvänd ut!
Eftersom det är en duo vagn fick ju även med "sittdelen" också. Så, såhär kommer det se ut sen när Älvan blir större!

Sittdelen är även vändbar, hur smart som helst!!
(har ännu inte utforkat om liggdelen är vändbar den också, men jag återkommer med resultat om det i nästa inlägg!)

Jag älskar våran vagn och vill absolut inte att den skall behöva bo nere i förrådet tills dess att det är dags! Jag vill ha den här uppe så jag kan titta på den, pilla lite på den och köra runt med den lite då och då bara för att lixom! Märks det att jag är överlycklig förresten?! ;0)

ooo xxx Mamma D

1 kommentar: