onsdag 17 november 2010

Yes! ;0)

Bubbel, bubbel. Jag älskar bubbel!! Är nere i Åsa hos mamma nu, ska kopier massa papper och skicka iväg till b.la. försäkringskassan. Men innan jag är duktig så skall jag lägga mig i det stora underbara badkaret å bubbla i flera flera timmar!! ;0) Eftersom vi först va lite osäkra på om man fick bubbla när man är gravid så googlade vi det, vi, jag och mormor. Dock utan jätte konkreta och bra resultat. Det va många delade meningar i just den frågan så vi ringde till sjukvårdsupplysningen och frågade. Man fick, man fick!! Ingen är lyckligare än jag just nu! Bubbel, bubbel. Jag älskar bubbel!!

ooo xxx Mamma D

1 kommentar:

  1. Ja du Älvan, nu ligger din mamma och bubblar med dig i magen och jag sitter här och passar din storebror och Tara! Dom busar för fullt och just nu låter det som om dom skall äta upp varandra!
    Hoppas du också tycker det är skönt att bubbla!!
    Tänk när du blivit så stor så du kan bubbla med mormor lilla Älvan!
    ooo xxx

    SvaraRadera