tisdag 23 november 2010

Första och sista!

Då va dom första timmarna på nya jobbet avklarade efter lite förseningar och lite svordomar samt en del agg mot både västtrafik och Sj, då jag skulle åka tåg. (Jag kan inte i min vildaste fantasi förstå att snön kan komma som en chock för dom varenda eviga år.. Men, men!) Mina ynka tre timmar idag på jobbet, upplärning, gick förträffligt bra! Jag blev till och med lämnad helt själv framme i kassan.. Så himlans duktig är jag förstår ni! ;0) haha! Egoboost!!
Och du, du min lilla ängel där inne, du skötte dig utmärkt bra!

* ~~~~ * ~~~~ * ~~~~ * ~~~~ * ~~~~ * 

Tråkigare är det ju definitivt att det va sista gången för våran lilla föräldragrupp att träffas idag.. Undra vad man skall se fram emot varje tisdag nu i stället?! Nästa tisdag är ju redan fixad sen länge, men alla andra då?! På tisdag, den trettionde, då skall vi på besök hos Malin, för kontroll. Då skall vi återigen äntligen få höra dina fantastiska hjärtljud, min älskade skatt!
Det skall bli underbart att få uppleva det igen, och jag riktigt längtar faktiskt redan nu. Vi skall också mätas, vägas och ta nya prover för att ha koll på alla tusentals olika värden.. Fast bara stick i fingret denna gången, inte i armen! (Till pappas stora glädje!)

Då din mamma va uppe tidigt i morse och har hållt igång hela dagen och fått en hel del information på nya jobbet, är hela hennes hjärnkontor helt ur balans och hennes kropp som en geleklump, därför, skall hon nu slänga sig i soffan och gosa massa, massa mycket med storebror och invänta pappa..!

ooo xxx Mamma D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar