söndag 7 november 2010

Söndag.

Nu är vi hemma, mätta och belåtna jag och pappa. Vi har varit nere hos farmor och ätit söndagmiddag. Tre rätters fick vi! Ingen dålig sådan heller... 
Först blev vi bjudna på en toast med västkuströra med lite sallad, tomat och gurka som garnityr, sedan en jätte god ytterfilé gryta med kokt potatis och kokt majs. Precis enligt mina önskemål och utsökt gott, som alltid! Sist men inte minst blev det chokladpudding med grädde till efterrätt! Mumsfilibaba!! 
Nu blir det film-mys i soffan. Nya Beck filmen, Levande begravd.

Snabbt, lätt och käckt inlägg...
Nytt "Vecko inlägg" på mammas lilla troll kommer komma upp här i morgon för er som undrar. Det har inte glömts bort... Jag lovar!

ooo xxx Mamma D

3 kommentarer:

  1. Skönt att veta att ni är mätta i magen! Hi hi!
    Väntar med spänning på veckoinlägget! Det är ju veckans höjdpunkt, även om jag ser mågen titt som tätt är det ändå roligt att se den här!
    Pussåkramånypirumpan!

    SvaraRadera
  2. aa, mätta är vi, de kan jag lova! Rullade ut genom dörren från farmor förut! ;0) Veckoinlägget kommer i motgon när vi har vaknat jag och Lukasen!

    ooo xxx

    SvaraRadera