söndag 14 november 2010

Inte dåligt

Det är nästan så att vi går i tankarna om vad du är för något, du där inne..! Igår skulle ni varit med. Vi låg i sängen, jag låg på rygg och pussades med Storebror när jag känner hur någon där inne försöker sig på akrobatik. Jag tänkte i mitt stilla sinne att detta måste ju synas även på utsidan magen, det känns ju som om lilla vännen där inne försöker trycka sig ut.. Jag tog bort täcket och såg då hur hela magen rörde på sig. Jag putta till pappa och sa till honom att titta snabbt... - Å, herrejäklar blev hans uttryck, de va inte dåligt!
Jag har länge försökt förklara för pappa hur det känns, jag har jämfört med olika filmer där man ser olika varelser krypa under huden m.m. Nu för första gången förstår han exakt vad jag menar! Skit fräckt! haha! Han e så söt din pappa! Han va ju givetvis tvungen att lägga handen på magen för att se om han kände något också, det gjorde han. Sen fick han den starkaste sparken (eller va det nu va för något) han känt hittills. En riktigt box! ;0)

* ~~~~ *~~~~ * ~~~~ * ~~~~ * ~~~~ *

Idag är det fars dag. Synd för din pappa bara att han inte är pappa på riktigt ännu så att han inte får någon uppvaktning! Han får helt enkelt vänta ett helt år till den lille stackarn! Bättre tur har ju din mamma eftersom mors dag firas i typ maj eller något sådant, och då har du ju lyckligtvis kommit till oss! :0)

ooo xxx Mamma D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar