torsdag 4 november 2010

Blogg Award.

Jag har fått en blogg-award av Jannike


Regler:
- Kopiera in bilden och länka till den du fått den av.
- Ge awarden till 7 st andra bloggare.
- Och sist, men inte minst, skriv 7 intressanta saker om dig själv.

Nu väljer jag att ge awarden vidare till Bubba, Sara, Syster Louise, EmelieLovisa, Mamma, Tea* och till Annisen.

- Jag har ett alldeless underbart humör och ett härligt temperament.. Eller?! ;0)
- Jag får nästan alltid som jag vill!
- Jag söker extra jobb..
- Jag har två av världen bästa pojkar som alltid finns där och ställer upp!
- Jag fullkomligt avskyr spindlar mest av allt i hela universum!
- Har en önskan om att bli nagelteknolog någongång i livet.
- Och det bästa utav allt, jag skall bli mamma, till dig mitt hjärta!

ooo xxx Mamma D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar