tisdag 9 november 2010

Vackert.

Nu du mitt lilla hjärtat, nu skall du få se på grejer..!
Detta är din mormor när jag låg i hennes mage.
Bilden är tagen fem dagar innan BF, den 10 Mars 1988.


Kan du tänka dig mitt lilla hjärta, att jag vägde 4360 gram och va 52 centimeter lång, och fick plats i den lilla lilla magen?! Hur i hela världen går det till undrar jag.. Hur får man plats?!

Jag kan ju bara drömma om att jag ser ut sådär när jag har fem dagar kvar till BF. Det hade ju varit högvinst kan jag lova! Vackert och fint gravid är vad jag kallar detta, och jag håller mina tummar samt mina tår, för att jag kommer gå i mormors fotsteg genom våran graviditet, din och min, hjärtat! Dock inte genom mormors förlossning.. Jag va en seg liten bebis jag och trivdes väldigt bra där inne.. Tjugotvå timmar tog det innan jag behagade att kika fram!

ooo xxx Mamma D

1 kommentar: