söndag 21 november 2010

Beslutsångest..

Idag ställde din pappa ett ultimatum... Jag och pappa har ju delade meningar om det där med att ta reda på vad du är för något. Om du är en lite pojke eller en lite flicka.. Idag sa pappa att han kunde gå med på att ta reda på vad du, mitt hjärta är för något, om du fick hans efternamn. Detta har varit min önskan sedan länge, jag vill ju veta! Fast nu, när det väl gäller, då är jag tveksam. Jag har beslutsångest.. Vi har ju nu gått i snart tjugoåtta veckor utan att veta, är det värt att ta reda på det nu då, när det bara är tolv veckor kvar?! Va tycker ni? Jag är ju oerhört nyfiken och det hade ju faktiskt underlättat att veta, fast samtidigt är det ju spännande att inte veta också... Attans järnspik är det.. Jag behöver hjälp! Va hade ni gjort?!
Kom igen, kommentera med eran åsikt!

ooo xxx Mamma D

3 kommentarer:

  1. Jag har varit inne på att kolla båda gångerna jag har varit gravid men i slutändan så har jag ångrat mig, det är såååå kul att få den överraskningen som en stor belöning på det slit man gör under en förlossning.... spara på den överraskningen är mitt tips! Önskar dig all lycka Diana.
    Kram Kusin Nina

    SvaraRadera
  2. Hahha! Jag skulle aldrig kunnat vänta jag! Pussen E

    SvaraRadera
  3. Jag tycker vänta! Roligare med överraskningen...fin blogg ni har och fin " mage"..kramar från oss, även de med päls :)

    SvaraRadera