måndag 1 november 2010

BM 11.30

I morgon älsklingen min, då skall vi för första gången få lyssna på ditt lilla hjärta, dina hjärtljud. Vi skall vara på besök hos barnmorskan, Malin, halv tolv. Din stackars mamma skall även få utstå några nya nålstick för nya prover.. Något som pappa absolut inte ser fram emot! Vägas och mätas runt magen skall vi också få gjort. Jag ser verkligen fram emot besöket i morgon och tycker det skall bli hur spännande och roligt som helst!! Jag faktiskt längtar till och med lite redan nu! Sedan, på eftermiddagen, klockan fyra. Då är det dags för första mötet med föräldragruppen också! Allt på samma dag!

~~~~ * ~~~~ * ~~~~ * ~~~~~ * ~~~~ * ~~~~ * ~~~~ * ~~~~ * ~~~~

Måste ju också bara passa på att säga att du har en supermorsa älskling! Trotts mitt tidigare inlägg om alla borden och måsten som jag var helt anti, tog jag mig i kragen och utförde i alla fall hälften! Damma, dammsög, fixade min garderob, fixade uppe på garderoberna i sovrummet, tvättade en maskin, bäddade sängen (!), jag till och med sopade och dammsög ute på altanen som inte ens va med på "listan" från första början. Attans va duktig jag är!!

ooo xxx Mamma D

1 kommentar:

  1. Du ska bara veta vilken duktig mamma du har lilla Älvan! Och vet du vad?? Hon är MIN DOTTER och jag älskar henne av hela mitt hjärta lika mycket som hon kommer att älska dig!
    oooxxx

    SvaraRadera