fredag 5 november 2010

Frukostdate och fikabesök!

Klockan tre i natt tyckte du att vi skulle vakna idag... Säkert vännen min!
Tackar, tackar din skitunge!
Frukostdate med Pamps blev det som bestämt idag. Det var riktigt trevligt! Storebror fick också förlja med, han skötte sig galant, precis som vanligt!
Väl hemma från våran lilla frukostdate kom tant S och tant "B" på fikabesök! Det blev då varm choklad med smörbulle från Jerkstrands! Gott!! ;0)
Tant S försökte kommunicera med dig där inne, hon tyckte att du skulle svara men icke sa nicke! haha! Hon är för söt lilla tant S! Hon försökte även få dig till att sparka, hon ville känna lite på dig, men de tyckte du inte va en bra idé de heller, så till slut tvingades hon till att ge upp den stackaren!
Som en liten hämd (vad din mamma tror i alla fall) tog hon ett hemskt kort som hon sedan la upp på facebook... Himla gulligt av henne, inte sant?!
Titta här själva... Ur bästa vinkel och allt.


Hej, här är jag, Heffaklumpen..! Haha!
Men visst tant S, jag bjuder väl  på den då!!
(Dock enbart för din skull och ditt välmående skall du veta!) ;0)

ooo xxx Mamma D

1 kommentar:

  1. Min lilla nyponros:)
    Nästa gång ger jag inte upp då ska jag allt får lite kontakt med nyponknoppen:) /Tant S

    SvaraRadera