tisdag 7 december 2010

I natt..

"...I natt jag drömde något som, jag aldrig drööömt förut.. Jag drömde de va.." Näe, nu ska vi inte sjunga, även om visa är lite söt. Det vi skall komma fram till med låten är att i natt drömde jag något som jag aldrig har drömt förut..
Jag drömde om dig, mitt lilla hjärta, men denna gången drömde jag att du hade ett kön också. Det har jag aldrig drömt innan.. Du va en lite flicka!
En söt liten tös som låg där väl inbäddad i sin beiga vagn med rosa filtar och detaljer i. Sög på napp gjorde du också. Du låg där väldigt lugn och harmonisk. Nöjd med tillvaron. Eftersom jag nu drömde denna drömmen i natt har jag fått för mig att du, du där inne faktiskt är en lite flicka.. Fast å andra sidan har jag inte någon direkt känning om vad du egentligen är så jag tror jag fortfarande låter det vara osagt ändå..!

ooo xxx Mamma D

1 kommentar: