fredag 3 december 2010

Fredagsmys!

Skönt med fredag, även om hela veckan har varit som fredag för mig..! Jobbar idag, och även på söndag. Idag slutar jag inte förän 19.00 och skall då springa så fort jag kan för att hinna med 19.17 pendeln för att sen springa så fort jag kan från stationen och hem för att hinna till Idol! ;0) Pappa har lovat att fixa fredagsmys. Jag beställde tacos, men vi får väl se vad det blir! Morötter, gurka och dilldipp har jag också beställt. Och nacho chips! haha!

* ~~~~ * ~~~~ * ~~~~ * ~~~~ * ~~~~ *

I morse, eller i natt, runt halv fem väckte du mig med din akrobatiska övningar hjärtat mitt.. När jag väl hade somnat om sen så väckte storebror mig vid halv åtta och tyckte att jag skulle flytta mig från kudden så han fick all plats på den och inte bara den tredjedelen som han redan hade snott till sig.. Är det inte den ena så är det den andra!! haha! Ni är för söta ni! Ni kommer bli ett bra team ni två, tror jag! :0)

* ~~~~ * ~~~~ * ~~~~ * ~~~~ * ~~~~ *

Igår blev pappa lite butter på mamma.. Efter inlägget här med dammsugaren.. Han tyckte det lät som om han inte gjorde någonting här hemma, fast de gör han ju faktiskt. Han gör sånt som mamma inte kan eller orkar. Kanske inte alltid självmant, men med en liten knuff i rumpen så! ;0) Han är duktig din pappa.. Han tar väl hand om dig och mamma i alla fall och det är ju egentligen det som räknas och är viktigast!

ooo xxx Mamma D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar