torsdag 30 december 2010

Bra, bättre, farfar!

Våran senaste kärlek har fåt ett nytt hem...
Den bor numera i våran barnvagn och det har vi din super gulliga farfar och tant I att tacka så hemskt mycket för!!



Fantastiskt, inte sant?! Du har i alla fall en överlycklig och fruktansvärt nöjd mamma, min skatt, oavsett vad någon annan än säger! Så himla, himla bra blev det, och ännu bättre blir det när världens finaste lilla bebis skall packas in som ett litet paket för att inte frysa och riktgit gosa in sig där också!
Åååå, jag är så glad!! :0)

ooo xxx Mamma D

3 kommentarer:

  1. Vad roligt att ni fick den!!!
    Passar ju perfekt i den fina vagnen. Tänk när mormor ska ut och gå med det fina ekipaget!
    Då är hon stolt!
    ooo xxx

    SvaraRadera
  2. Jaa! C kom hem med den i en påse.. Jag trodde först han hade köpt den, men sen sa han att de va från farfar och tant I! Jätte bra blev de! Lukas provlåg vagnen innan, jätte söt! haha!
    ooo xxx

    SvaraRadera
  3. mamma visade mig denna i källaren, där hon lagt ordning allt och tog ett prov varv i korridoren=)det kommer bli din favvo plats vill jag lova

    SvaraRadera