lördag 25 december 2010

Bästaste!

Tänkte att jag skulle visa vilken som blev pappas bästaste julklapp i år!


Jaha, hur rolig va den julklappen då, tänker ni säkert nu?! Men det skall jag allt berätta för er! På kortet står det nämligen att du, våran lilla skatt, skall få pappas efternamn som huvudnamn! Detta har sedan första början varit pappas högsta önskan och han blev mer än överlycklig när han fick detta kortet. Han fick det i sängen på julaftonsmorgon. Han blev helt tårögd och började nästan gråta.. Så söt! ;0) När jag sedan på kvällen frågade pappa vilken julklapp som va bäst så fick jag ett leende från öra till öra och ditt kort blev hans svar!  ? Blomsth Jensen, vem är du älskling?!

En annan julklapp som pappa också har som favorit är denna underbara kamin som vi kommer mysa många och väldigt långa timmar framför!


Är den inte ljuvlig? Varm och go efter en kall promenad med storebror i minusgrader kan den bli om man vill också! Den tackar vi farmor för! Lovely!

ooo xxx Mamma D

1 kommentar:

  1. Förstår att han blev glad över innehållet i det fina kortet!
    Kmainen blev jättefin hos er! Värmer gott också kände jag!

    SvaraRadera