torsdag 10 februari 2011

Varberg

På besöket hos Malin, barnmorskan, idag visade det sig att vårat SF mått fortfarande låg kvar på 33 centimeter. Detta innebär nu att vi i morgon skall infinna oss på förlossningsavdelningen på Varbergs sjukhus redan klockan 8.15 för en tillväxtkontroll, även kallad viktskattning. På en vikskattning mäts barnet med hjälp av ultraljud för att på så vis uppskatta barnets vikt respektive längd.. Bearbetar även pappa lite för att kanske , kanske, kankse även få veta vad du är för kvalisort! Dock så kan jag ju inte bestämma mig i fall jag vill veta nu eller om jag kankse ändå vill vänta tills du faktiskt kommer jag också..  För övrigt såg allt bara bra ut på våran lilla kontroll idag.  Huvudet ligger kvar neråt och har letat sig längre ner, men är fortfarande ruckbart, alltså inte fixerat..  Bara tio dagar kvar till beräknad förlossning är det idag också! Heja, heja!! ;0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar