fredag 11 februari 2011

Babyskydd

Tack så hemskt mycket snälla mormor och morfar, nu kommer jag sitta tryggt och säkert när vi skall ut på äventyr i den lilla brummen!

Liten och käck tycker både mamma och pappa. Lätt att bära både viktmässigt och när intill sig.. Smart också att handtaget går att böja bakåt så man kan ha den ståendes på golvet utan att den välter eller tippar bakåt.. Mamma, hon tänker lite på den något (ibland) klumiga storebrodern som gärna lägger sin söta näsa i blöt överallt också. Haha!

ooo xxx Mamma D

5 kommentarer:

  1. Sånt skydd har vi med:) vi har vart jätte nöjda med de! Har ni basen till också eller?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Dom flesta verkar ha just de ja! haha! Mest populärt sa hon i butiken.. Jajemen de har vi de också! Känns som om de underlättar huuur mycket som helst med den! Orka bälta å greja varje gång... Kramar!

    SvaraRadera
  3. Ja den var jättefin! Smart med handtaget som stöd! Får väl se någon dag vad det är vi köpt til lilla Älvan! ;)
    Puss och kram!

    SvaraRadera
  4. Hur i hela friden kan jag bli inloggad hos dig när jag skriver kommentar hos mig???? När jag skrev kommentaren ovan blev jag inloggad hos dig Diana! Jag som inte ens har ditt lösenord!!!! Mysko!

    SvaraRadera
  5. Jag va ju inne å bloggade när jag va nere hos er i torsdags.. Jag glömde mog logga ut då kanske.. Din data gör ju dom den själv vill ju. Jag måste ju logga ut dig vsrje gång så nu kanske du va inloggad på mig då eller något! Så lan de gå! ;0) ooo xxx

    SvaraRadera