söndag 20 februari 2011

Tlötter!

Liten plutt är väldigt tlött! Två timmar har våran skatt nu legat inne i sin säng och sovit.. Duktig! De va nog väldans jobbigt när Pamps och Tant S avlöste varandra här innan! De tar på krafterna att fara från famn till famn förstår ni..! Måste berömma min fyrbenta prins lite också, han är helt otrolig faktiskt och jag är riktigt stolt över honom! Nu efter middag och Time Out blir de mamma och pappa mys i soffan till Wallander! Har jag sagt att jag är lyckligast i hela hela världen och att jag har dom finste tre pojkarna man kan önska sig?! Om inte, så vet ni de nu! Jag älskar dom härifrån och till evigheten! <3

ooo xxx Mamma D

2 kommentarer:

  1. Grattis Diana till världens sötaste lilla bebis! Jag tycker att ni ska ta er en liten tripp till tänndalen snart! Jag vill ju träffa dig och din lilla bebis! puss & kram /Malin

    SvaraRadera
  2. Nämen Malin! Va roligt! Tack så hemskt mycket! Tännfaöen säger du ja, de hade jag gärna gjort faktsiskt tror dock inte våran lilla knodd håller med im den långa bilresan just nu..! Men den som väntar på något gott, den väntar aldrig för länge! ;0) kramar

    SvaraRadera