onsdag 9 februari 2011

Alternativ B

Japp, då vi kom till rätt avdelning inne på IKEA trodde jag bannimej att någon skojade med oss.. Inte en enda konsoll-rakare fanns de i korgarna! Helt otroligt! Mormor letade reda på personal och vi fick svaret att det först skulle komma in konsoller om tre månader.. Tre månader, hallå?! Detta är väl ändå IKEA eller?! Hur kan de vara möjligt?! Slut hos leverantör blev svaret då. Altenativ B fick ta del av dagen... Alternativ B som blev totalt impulsivt då det egenltigen inte fanns.. Resultatet blev i alla fall två helt vanliga, tråkiga, träfärgade hyllor och ett besök på Coop för konsoller och färg. Hela eftermiddagen och halva kvällen har vi nu haft målar&snickeri-verkstad här hemma jag och pappa. Hyllorna sitter nu äntligen på plats och blev inte så tokiga ändå! ;0) Så här får det se ut sålänge, tills dess att du kikar ut till dagens ljus, då, då skall det stylas om en liten aning!





Jag är nöjd med mitt impulsiva alternativ B! Det blev inte som jag från början hade tänkt, men det blev bra ändå! Jag och pappa är ett sjuattans team tillsammans ändå, han med sin borrmaskin samt alla verktyg och jag med min pensel och mina färgburkar... Inte sant?! ;0)

ooo xxx Mamma D

2 kommentarer:

  1. Men det blev ju superbra!!! Trots massa negativa vibbar på IKEA!!!! Stackars personalen!
    ooo xxx

    SvaraRadera
  2. Ja, de blev inte så pjåkigt! Inte som jag hade tänkt mig först, men bra ändå! Vi är nöjda!!

    SvaraRadera