tisdag 1 februari 2011

Regn och rusk

Usch å fy vilket burrigt väder dagen idag hade att erbjuda... Inte alls roligt! Speciellt inte när man inte har någon bil och massa ärenden som egenltigen skall uträttas.. Idag får helt enkelt bli en såkallad innedag vilket absolut inte är till storebrors glädje! Han är sjövild och jätte busig! Han gör allt han bara kan för att fånga min uppmärksamhet nu när jag sitter vid den, i hans ögon, hemska jätte tråkiga datorn! För min del är det ändå helt okej fastän jag inte är riktigt nöjd med tillvaron ändå.. Med en innedag alltså. Jag får sätta mig och spåna lite på mitt än så länge hemliga lilla uppdrag som jag åtagit mig... Det kommer bli bra, väldigt bra! Ideérna är goda i alla fall! ;0)

Påminner ännu en gång om alla som ännu inte är med om att kommentera sin gissning för att delta i när kommer bebis tävlingen! Hittills har vi redan sexton kandidater som nu är med och tävlar om det fina priset! Klicka här för att delta snabbt och enkelt du också! ;0)

ooo xxx Mamma D

2 kommentarer:

  1. Eller hur är de häftigt att ha någon så nära och ändå inte veta ett dugg om den:) Men om 23 dagar kommer han:)

    SvaraRadera
  2. Jaa de är häftigt! Sjukt ändå att man vet så lite trots att den har bott där inne i 9 månader.. 23 dagar säger du ja.. Jag tror vi får vänta i 28 jag!

    SvaraRadera