söndag 6 februari 2011

14 dagar!

Två veckor, alltså fjorton dagar kvar till beräknad förlossning! Du är mer än välkommen nu älskling, vi vill träffa dig på riktigt, hålla i dig och pussa tokmycket på dig! Vi vill se hur du der ut, få veta va du är för kvalisort och vi vill veta va du ska få heta! Vi vill pilla på dina yttepytte fingrar och dina underbar små fotar..Trycka på din lilla näsa och studera dig i timmar! ;0)
Vi längtar efter dig massa, massa mycket så du behöver väl inte dröja allt för länge?! Den tjänsten tycker mamma allt att du kan göra henne, den tjänsten tycker mamma faktiskt att hon är värd! :0)

ooo xxx Mamma D

1 kommentar:

  1. jag har sagt till mamma att jag tror du kommer titta ut den 16 feb,,så snälla för min skull! för om så är, så lovar jag att du skall få träffa mig. kan vi inte komma överrens om det du och jag?men säg inget till mamma o pappa det kan vara våran hemlighet=)pussokram

    SvaraRadera