tisdag 22 februari 2011

Sju dagar.

Idag är du, lille plutten, hela sju dagar gammal... Och vart tog dom sju dagarna vägen då?! Vet ni hur fort en vecka går eller?! Helt otroligt! Vi har varit föräldrar i sju dagar, en hel vecka, det är helt sjukt!! Världens snällaste son har vi fått också! Du är ett riktigt drömbarn min prins! (Än så länge i alla fall! haha!) Tänkte jag skulle bjuda på några av våra första bilder.. Ni får ju dock bortse från mig och bara kolla på våran lilla skatt! ;0)








Mer bilder kommer att komma, det gäller bara att få tid och tillfälle till att sätta sig här och fixa med det! Du, lille plutten är visserligen väldigt snäll, men du tar mycket tid ändå! Haha! Du, underbara varelse! Mammas skatt!

ooo xxx Mamma D

2 kommentarer:

  1. Ja äntligen fick man se dessa underbara bilder! Dom har jag saknat! Så jättefina och ett underbart minne för livet! Jag snor dom!!!
    ooo xxx

    SvaraRadera
  2. Haha! Underbara vet jag inte, men minne för livet ja! Kan tänka mig att du gör de ja... Varför är jag inte förvånad?! ;0)
    ooo xxx

    SvaraRadera