onsdag 5 januari 2011

Vilding!

Hörru du du, du där inne... Nu får du allt ta att lugna dig en smula! Just idag vet jag inte vad du håller på med, du är helt galen där inne! Värre än någonsin innan.. Hela dagen har du röjt runt i en himla fart! Riktigt hårda sparkar får jag nu också, nästan så att det gör lite smått ont ibland ju.. Du får akta din stackars mamma, hon ska orka hänga med i många år!! ;0)

I morgon håller mamma sina tummar och tår för att det blir Ikea! Vistelsen hänger på farmor..  ;0) haha! Har i  alla fall varit nere i Åsa hos mormor och morfar och snott med mig den stoooora fina nya vita volvon utifall att vi skall åka. En underbar liten säng till dig är vad som skall inhandlas i så fall hjärtat! Jag vill, jag vill, jag vill!!

ooo xxx Mamma D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar