söndag 30 januari 2011

Minne för livet!

Medtvingad med ögonbindel fick jag så snällt sitta i bilen och inte fatta någonting.. Trots flera protester och arg som ett bi på pappa som jag just då faktiskt hatade, på riktigt, blev jag utledd ur bilen... Halt som attan, över en snövall, in i ett trappuppgång, upp för en trappa, upp för en till, höll på att trilla å dö för att din pappa de puckot glömde av att säga att trappan började igen... TVÅ gånger dessutom! In genom en dörr och där, där äntligen fick jag av mig min ögonbindel och möttes av en kamerablixt rätt i nyllet samt massa välbekanta glada ansikten.. Jag hade nått målet, jag var framme vid min överraskning, vid min jätte fina babyshower arrangerad av tant S & tant S!!

 Blöj-tårtan, helt fantastisk verkligen!! Inte sant?! Tillverkad av dom båda tanterna S med lite hjälp från Malin!
 
Badbalja och insatts för liten bebis från mormor (bild 1) som var fylld med massa, massa, massa roliga och bra saker (bild 2). 
 Ursöt body med liten mössa till fick vi av Malin!
 Från moster L fick vi denna underbara dress!
 Bröstpump, mjölkuppsamlare och fryspåsar tackar vi Jannike och Pamps så hemskt mycket för!
 Två par byxor, en myströja och små söta tofflor fick vi utav moster J!
 Även allt detta fick vi av tanterna S!
 Av tant Anna i frillesås fick vi denna gulliga nallen med helt underbara öron!
 Dessa produkter fick vi av Emelie!
Babywatcher, "för lugna stunder" som det så fint stod på kortet fick vi utav din rara söta farmor, din faster och dina två kusiner P & E!

Tack så hemskt mycket för allt! Jag är helt överväldigad och superdunder nöjd! Ni är allihopp helt fantastiskt underbara! Speciellt tack till mina två diamanter, Sara och Sandra som har fixat och donat med allt! Ni är mer än guld värda! Jag är lyckligt lottad med er som vänner... !Alla borde ha minst en halv vän som er i alla fall!! Ni och alla andra inblandade gjorde denna kvällen till något helt otroligt,  till ett minne för resten av mitt liv!

(Glöm nu inte delta i när kommer bebis tävlingen! Klicka här och kommentera din gissning för en chans att kamma hem det fina priset!)

ooo xxx Mamma D

1 kommentar:

  1. En helt underbar kväll med massa skratt men det roligaste av allt var när vi hörde din mamma skrika i trappan och din pappa sa... detta går så bra så men i själva verket glömde han säga att det kom ett trappsteg=) tur ni inte slog er.. men att se din mamma glad och nöjd efter vad sandra och sara ordnat för att du skall komma var underbart nu har hon så ni klarar er=) pussokram

    SvaraRadera