söndag 9 januari 2011

Full rulle!

Ingen vila här inte, full rulle, fullt ös! Tant I´s sextioårs kalas - middag i fredags va jätte trevlig och vi hade super roligt! Det blev en lång kväll med mycket god mat och tonvis med skratt! I går, eftermiddag/kväll då va vi nerbjudna på middag hos J & J i Frillesås. Även det va mycket trevligt och väldigt gott! Hundarna va helt galna och lilla T helt i sitt esse, hon gjorde inget annat än att busa och showa hon. Sötongen! ;0) Det som idag skulle bli en lugn och hamonisk dag på soffan, blev en hastig och lustigt tripp in till Gbg och My dog mässan. Där hade jag och pappa en mysig stund tillsammans som vi avslutade med lunch i Kållered på vägen hem.
Storebror, han fick vara hos farbror E så länge, en våning upp, och med oss hem till honom hade vi en ny sele! I rätt färg och i rätt storlek! Nu är storebror jätte snygg när han skall ut och spatsera på gator och torg!! Och på tal om sele...! Så ringde mormor igår och sa att jag hade fått ett paket adresserat i mitt namn hem till dom... Ett ganska så stort sa hon, från Kina.. Det va din bärsele som jag beställde för ett tag sen som hade kommit älskling! Fin fin är den, och den kommer bli kanon käck och bra för oss, dig och mig! I alla fall i mitt tycke och i mina ögon, pappa däremot, han tycker den e hemsk!  Men det är bara för att pappa verken tycker om eller vill ha en bärsele överhuvudtaget. Han skall minsann bära dig "riktigt och vanligt" säger han! ;0) Bärsele är ju jätte jätte fult ju... Haha! Pappa är allt bra söt han!

ooo xxx Mamma D

1 kommentar:

  1. Hej. Underar om du har någon recension på denna bärsele från kina och om den är värd att köpa? Får man ont i ryggen eller iknande? Hur är kvaliteten på den? Tack för svar.

    SvaraRadera