tisdag 18 januari 2011

Cravings

Cravings, något din mamma tycker är oerhört tråkgt att hon inte har fått några.. Hon vill ju ha de ju, tänk att få skicka iväg pappa till statoil mitt i natten bara för att hon kan liksom.. De hade ju varit helt fantastiskt! Lite av ett nöje faktiskt! Haha! Så himla snäll är hon! ;0) Näe, men skämt och sido, hade mamma fått smak för sin nyfunna bästaste vän lite tidigare, då hade pappa varit stammis på statoil nattetid vill jag lova! Ben&Jerry´s finns det något bättre?! Oh my! En helt otrolig glass ju, fantastisk rent av! Varför har jag inte upptäckt den tidigare för?? Väldigt märkligt, jag som älskar glass! Fast tur är väl ändå de kankse... Annars hade jag väl gått upp sisådär 30 kilo redan, och med några  veckor kvar så hade de nog slutat riktigt illa! Haha! Nu har jag i alla fall bestämt att jag ska få cravings dom få veckorna vi har kvar, och att det skall vara på Ben&Jerry´s, så de så!

ooo xxx Mamma D

1 kommentar:

  1. Ha ha! Smörgåsgurka hysteriskt direkt ur burken är gott annars!!

    SvaraRadera