torsdag 6 januari 2011

Himlen.

Inget Ikea = ingen säng till dig hjärtat... Åtminstonde inte idag. Istället blev de en snabbis på kungsmässan med faster A och pappa. Vi köpte present till tant I, som häromdagen fyllde sextio år och som i morgon kväll skall firas med stor middag på Esters. Storebror, han skall få övernatta nere hos farmor i morgon han, så att han slipper vara hemma själv så länge och så sent den lilla stackaren! Sovit, det har vi gjort massor idag också, jätte skönt och välbehövligt! I alla fall för min del känd jag! Pizza tillsammans med farfar och tant I har vi också fått i oss, gottit värre! :0) Idag har du faktiskt inte varit riktigt lika livlig som du va i går, älsklingen min. Notera att jag sa inte riktigt lika, för röjt runt, det har du allt gjort idag med din lilla busunge!

Idag säger vi även grattis till gammel-morfar som skulle fyllt 83 år! Vi hoppas han och gammel-mormor har firat riktigt ordentligt uppe i himlen och slänger iväg ett par pussar och kramar till dom båda!
 Du min lilla skatt, du skall vara lycklig om din mormor och morfar blir hälften så bra som gammel-mormor och gammel-morfar va för mig! <3

ooo xxx Mamma D

1 kommentar:

  1. Tror att mormor och morfar ser detta och blev jätteglada över hur fint du skrivit!
    ooo xxx

    SvaraRadera