måndag 10 januari 2011

I chock!

Idag har mamma din fått öva lite.. Hon har burit runt på lilla söta V, en snart fem månaders bebis, nere på Ullared! Himla snäll liten sak det där! Sugit på mammas sjal har hon gjort, i massor. Den smakade uppenbarligen alldeless delikat och va helt plaskeblöt när den lilla skruttan va klar, men va gör de?! Den torkade ju! ;0) Man blir inte alls helt tokig och längtar inte alls efter att du skall komma eller så när man går å bär på andras barn.. Nej, nej, inte alls, jag lovar!! 167 kronor fattigare kom jag ut från Ullared, ja, 167 kronor!! Hur?! Va hände undrar jag?! Jag måste verkligen haft fullt upp med bebis jag...! Haha! Och gissa vem jag handlade till sen då?! Jo, just det, till dig, min lilla skatt! Det blev ett bäddset och ett underlakan som senare skall pryda din lilla säng (som ännu inte blivit inhandlad..), det va typ de som köptes...! 167 kronor, mamma är fullständigt chockad hjärtat!


ooo xxx Mamma D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar