fredag 25 mars 2011

Gåta

Är det inte bra märkligt att vissa personer inte kan glädjas för andra utan måste ha en åsikt eller kommentar om något?! Att dessa personer sen är hur gulliga och trevliga som helst när man ses är en gåta för mig! Snacka går bra, men inte så att man hör.. Stå för sina åsikter, nej nej, de går inte! Blir så trött! Här, kolla bilden, noga, nu finns det svart på vitt!

Att folk orkar?! Och för vissa personers information så struntar jag/vi fullständigt i vad ni tycker och tänker! Det är vårat barn och tack och lov inte erat!
Sen kan man ju också fråga sig om det är mitt fel att vissa är avundsjuka för uppmärksamheten vi har fått med våran lilla skatt?! Och om det är mitt fel att mina/våra vänner är helt underbara som fixar, donar och överraskar?! Kära personer, ärlighet varar längst! Skit snack har alltid en tendens till att krypa fram! I mina ögon är alla kommentarer och åsikter från dessa vissa personer bara ren och skär avundsjuka!

ooo xxx Mamma D

6 kommentarer:

  1. Jag blir så himla trött på att folk ALLTID ska ha så många åsikter om saker som inte rör dom! Elaka jävla människor. Och du kommer tyvärr att märka att ju äldre Nhilo blir desto mer jävla åskiter skiter folk ut!!

    Jag får ofta höra att Anton är bortskämd, médans en normalbegåvad människa fattar att de är ren och skär trots.

    Håll dej borta från de elaka och ha dom som får dej att må bra runt dej. De är de som är de fina med att vara "vuxen" man kan själv välja vilka man vill ha runt sig.

    Orkar du med ett besök imon? Eller är ni sugna på att komma till Frillesås på lite taco?
    Puss på dje

    SvaraRadera
  2. Förstår inte vad ni är så upprörda över?

    Bilden är ju från en ren faktasida om namn, inget personligt mot er överhuvudtaget. Och jag kan inte heller förstå vad som skulle vara negativt för er med den informationen?

    Vad är det jag missat?

    /Karin

    SvaraRadera
  3. Karin.. Vet tyvärr inte vem du är, men du har missuppfattat hela inlägget! Det handlar om vissa personer (läs person) som tydligen hade väldiga invändningar och åsikter angående namnet vi valt, Nhilo. Därav bilden och meningen svart på vitt.. Det är mer av ett "bevis" eller vad man skall kalla det för dessa personer! Samma personer har allvarliga problem när det gäller uppmärksamheten vi har fått och fortsätter får med Nhilo. Jag tycker det är rent av förjävligt att man inte bara kan glädjas åt andras lycka utan att vara så fruktansvärt avundsjuk och snacka skit för att sedan vara äckligt trevlig varje gång man råkar på varandra!

    SvaraRadera
  4. Word sister:) Nhilo är en superfint namn.

    SvaraRadera
  5. Okej, då förstår jag. Tack för förklaringen, för jag fick bara inte till det. ;-) Det finns alltid folk som är avundsjuka och missunnar folk att vara lyckliga, såna människor mår nog inte så bra och måste klanka ner på andra av nån anledning.

    / Karin (en snäll smygläsare)

    SvaraRadera
  6. Det är ju ett jättefint namn, med cool stavning. Ni är asgoa båda två, och jag förstår om folk (iaf via bloggen, inte träffat er på länge) blir avundsjuka. Ni verkar ha det hur underbart som helst och är det någon som skulle sura för det är det ju nackskott direkt. Typ... Kram Natalie (och nä, jag kunde inte sluta läsa din mysiga blogg, hehe)

    SvaraRadera