onsdag 9 mars 2011

Matvrak!

Jisses va mammas lilla skatt äter! Jag hinner ju inte resa mig förän det är dags att sätta sig igen.. Har massa bilder jag har tänkt att lägga upp här på bloggen, Bla. Där vi tränar nacken, han är så söt då! Tar i med hela kroppn för kung och fosterland! Har även ett jag har tänkt lägga upp där han är "cooling"! Har givetvis tusentals fler, men alla får tyvärr inte vara med! Hur som helst, de jag egentligen vill komma till är att bilderna och roligare inlägg kommer när jag får lov att sitta vid datorn för min underbara lilla son! Iphonen och jag är inte riktigt vänner när det gäller att blogga nämligen..! Jag vill en sak och den gör en helt annan.. Lite lätt irritetande men men, allt för guldklimpen!

ooo xxx Mamma D

1 kommentar:

  1. Nhilo nu får du låta mamma sitta vid datan en stund för vi vill se bilder på fina dig!!
    Puss o kram!

    SvaraRadera