torsdag 10 mars 2011

Bebismys!

Efter en väldigt blöt och inte allt för skön promenad i snöblandat regn med total isgata bort till affären för lite komplettering inför dagens middag, samt äntligen "postning" av mina två brev som jag nu i två dagar glömt av, blev det soffhäng med en bebis vid tutten och en mycket frusen, skakandes hund i knät! Lagom tills dess att mina gossar, och även jag, med hjälp av levande ljus och den varma goa filten, fått upp värmen blev det bebismys och fika med Vanessa och Naline som kom hit och hälsade på! Alltid lika trevligt och mysigt! Vanessa, hon är en riktigt go tjej den! ;0) Nästa gång vi träffas tycker vi, jag och Nhilo, att även Veronica och lille Max skall vara med! Blev lite kort varsel denna gången.. Lite av en impuls-fika! Nu, film och familjemys! <3

ooo xxx Mamma D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar