torsdag 16 februari 2012

Tävling!

Nhilo-bus tyckte det va dags för en tävling här i bloggen så han fjäskade in sig hos moster L och tillsammans bestämde dom sig för att vinsten skulle vara ett presentkort på 149 kronor hos Stylebylouise!

Allt man behöver göra för att delta är att "gilla" eller "bli vän" med Stylebylouise Smycken på facebook här, kommentera detta inlägget med erat facebook namn samt berätta vad just du skulle välja för något om det va så att du hade den stora lyckan att vinna! (Glöm inte lämna eran mailadress i e-post fältet!) Har du egen blogg?! Länka då gärna tävlingen även där!

Tävlingen avslutas på söndag, den 19 Februari klockan 12.00 och vinnaren kommer därefter presenteras här på bloggen och på Stylebylouise hemsida!
Lycka till!

ooo xxx Mamma D

10 kommentarer:

  1. Eftersom jag är först borde jag vinna så att jag kan skaffa ett svart armband som matchar mitt andra :)
    mikael-westerberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Jag skulle vilja vinna döskalleörhängerna, dom e ju as läckra :)))
    Candy_sweet_166@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Jag blev helt förälskad i kors örhängena med strass, vill gärna vinna dom så jag kan vara fin på min sons dop;)
    emil-04@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Jag är inte facebookare, så jag får avstå ;)

    SvaraRadera
  5. Som en kämpamnde mormor o farmor så tycker nog Nhilo att jag är värd att vinna.
    ekstabo@telia.com

    SvaraRadera
  6. Hej Klart man vill vara med och se om jag vinner.
    Kram Hoffmansdesign

    SvaraRadera
  7. Är gärna med i tävlingen.
    Skulle gärna vilja ha ett armband med berlocker.
    blomma34@hotmail.se
    Mvh Anna

    SvaraRadera
  8. Klart jag vill vara med och lovar att fixa ett inlägg om tävlingen på min blogg!

    Och vinner jag så skulle jag välja de underbara döskalleörhängerna eller korsen med strass på ;)


    Kul med tävling! Pussåkram

    SvaraRadera
  9. så, nu ska jag ta mig tid att vara med :) Jag har skickat en vänförfrågan på facebook med namnet Monia Sundgren.

    Om jag vinner så skulle jag köpa armbandet med brickan som det står "Life is what you make of it" på :)

    Kram moniasundgren@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Vad roligt med en tävling! :) Jag skulle gärna vilja vinna ett armband med berlocker. Allt var så fint så det var svårt att välja.

    Kram Matilda Lundgren.
    tilda_88@hotmail.com

    SvaraRadera