tisdag 26 juli 2011

Resesängen!



Idag inviger trollet resesängen och premiär sover första natten hem i från! Då mormor, morfar, moster L och moster J är i Turkiet skall våran lilla familj bo här nere i Åsa några dagar för att ta hand om diverse djur. Vi kommer att bo här tills på fredag för att sedan sova hemma en natt, packa om och  iväg på nästa äventyr lördag morgon. Då väntar Linköping i två nätter och tre dagar! Lilla Novalie skall döpas och det kan vi ju inte missa! ;0) Då blir det lite lyx i vardagen i form av en hotell vistelse! Skall bli riktigt roligt faktiskt! Något vi verkligen ser fram emot!

ooo xxx Mamma D

2 kommentarer:

  1. Vi ska också åka bort några dagar i augusti. Ska bli mysigt att "resa" bort hela lilla familjen. har börjat om förresten.
    Kram Cornelia (fd corneliashus)

    SvaraRadera
  2. Ååå, va glad jag blir att du kommenterade och informerade om din nya blogg! Blev faktiskt helt ärligt lite ledsen när jag såg att du hade tagit bort den andra! De är så mysigt att läsa om lillD och hans framgångar! Lite kul att jämföra med Nhilo också, vad dom kan och inte kan! Jag hoppas du läser detta nu då jag inte kan kommentera någonstans på din blogg.. Man kommer liksom inte till nåhon "kommentar sida" där man kan skriva om du förstår vad jag menar?!
    Kramar Diana

    SvaraRadera